home

informatii utile

cursuri & servicii

adresa & program

atributii

conducere

legislatie

organizare

contact

contact

declaratii de avere

inspectie fiscala


Informare REVISAL privind neconcordante ANAF/D112

IMPORTANT !

Copia dupa C.I./B.I. in format electronic poate fi transmisa la adresa de e-mail: itmbucuresti@itmbucuresti.ro In e-mailul transmis se va specifica in mod obligatoriu motivul transmiterii acestei copii.

Prin alegerea modalitatii de transmitere electronica a copiei dupa cartea de identitate, solicitantul serviciului public isi asuma riscurile legate de comunicarea electronica, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, intarzierea in primirea datelor si alte evenimente similare, care tin de circulatia datelor prin internet.

Autoritatea publica nu raspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate in afara controlului sau operational.

IN ATENTIA ANGAJATORILOR !

Important! Ca urmare a efectuării unor lucrări de mentenanță programate, în perioada 31.05.2019 ora 14:00 - 01.06.2019 ora 12:00, portalul REGES pentru transmiterea on-line a registrului general de evidență a salariaților va fi indisponibil.
Începând cu data de 1 iunie 2019, va fi disponibilă o nouă versiune a aplicației Revisal, 6.0.7. După această dată, transmiterea registrului va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunile 6.0.5/6.0.6/6.0.7 ale aplicației Revisal.
Angajatorii care în prezent utilizează versiunea Revisal 5.0.8, nu vor mai putea transmite registrul începând cu data de 31 mai 2019. Pentru actualizarea aplicației Revisal, este recomandat să urmați instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare. Pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să efectuați o copie de siguranță a bazei de date.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

ITM Bucuresti nu detine arhiva entitatilor cu capital de stat si nici nu a fost notificata in scris, despre locul/societatile care au preluat in pastrare aceste arhive.

 In situatia in care o persoana doreste informatii cu privire la situatia angajarii anterior anului 1991(data la care inspectoratele teritoriale de munca nu erau infiintate), persoana respectiva ar trebui sa se adreseze fostilor angajatori, iar in situatia in care acestia nu mai exista, sa se adreseze lichidatorilor judiciari ai societatilor (pe baza informatiilor furnizate de Oficiul Registrului Comertului al Municipiului Bucuresti, cu sediul in Bucuresti, sector 3, intr. Sectorului nr.1) sau detinatorilor legali ai arhivei acestora (Arhivele Nationale).

REGISTRUL GENERAL DE EVIDENTA A SALARIATILOR

Registrul general de evidenta a salariatilor poate fi depus:

Prin prezentare cu fisierul XML in strada Octavian Goga nr. 2

Prin procedura ON-LINE dupa obtinerea contului de utilizator si a parolei (de la aceeasi adresa)


| home | informatii utile | servicii | adresa & program |
| atributii | conducere | legislatie | organizare | contact | declaratii de avere | informatii publice |